[O1] A to dlaczego niby kupować Octavie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kapitan Zbik
    Classic
    • 2007
    • 31
    • Seat
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

    #26
    Miałem w rodzinie O1 1.6SLX (rocznik jakoś 1998) od nowości. Przed sprzedażą (oddanie do salonu i dopłata różnicy do nówki 1.9TDI Ambiente+kratka) pojawił się problem właśnie z obrotami, czujnikiem temp cieczy chłodzącej (potrafił nagle opaść do zera w trakcie jazdy) oraz małym poceniem się oleju już nawet nie pamiętam w jakim miejscu.
    Spalanie tego silnika było w granicach 7,5l - 8l w cyklu z niewielką przewagą tras. Wcześniej mieliśmy nowego Nissana Primerę 1.6 (też 100KM) i palił zdecydowanie mniej a i z tyłu ktoś mógł usiąść większy niż Pigmej jak to słusznie zostało zauważone.

    Z minusów Octavii 1:
    - spalanie wersji 1.6 = 9-10l (w takim mieście jak "Korkocław" nie ma szans na niższe) w mieście to b. kiepski wynik przy 100KM i masie auta poniżej 1300kg; mój poprzedni Accord 2.0 147KM palił mniej więcej tyle samo, a moc o 50% większa, większa pojemność i masa,
    - prowadzenie w zakrętach = furmanka (wiadomo że od Poldka będzie lepsza, ale nic poza tym), porównuję do Civica, Accorda, nie mówiąc o Mondeo III i IV które jest klasą samą dla siebie, fakt że te auta mają wielowahacz a O1 belkę,
    - bak 55l przy spalaniu jak wyżej oznacza tankowanie co 500 km w mieście i 600 - 650km w trasie, jak dołożysz LPG to co tydzień stoisz na stacji,
    - coś takiego jak trzymanie boczne w fotelach nie istnieje,
    - głośna w środku
    - o miejscach tylnych dla dzieci już było mówione,
    - jakość plastików, tapicerki jest moim zdaniem na pograniczu akceptowalności,

    Z plusów:
    - ceny części i serwisu (głównie ASO bo poza aso płaci się mniej więcej tyle samo za robociznę niezależnie od marki, no może poza luksusowymi),
    - WIELKI bagażnik (mam małe dziecko od 4m-cy dlatego sprzedałem Accorda sedana i wziąłem O1 hatchback od rodziców, a oni kupili Scenika III, chcieli kupić O2 ale jak dealer wspomniał o 3m-cach oczekiwania i okazało się po chwili że to nie żart to daliśmy sobie spokój ze Skodą),
    - myślę i myślę żeby trzeciego plusa znaleźć i nie potrafię, chyba tylko legendarny 1.9TDI AGR i jego spalanie,
    - no może jeszcze światła nieźle świecą a we wnętrzu sa diody (zwykle żaróweczki które przepalały się mi w Accordzie i trzeba było rozbierać pół deski doprowadzały mnie do szału)

    No i na koniec nie wierz temu co koledzy piszą że Ambiente to wypas - to BZDURA!
    W 2001 roku poliftowa Ambiente NIE MIAŁA w standardzie:
    - więcej jak 2 poduszek,
    - KLIMY
    - szyb elektrycznych,
    - podłokietnika,
    - schowka zamykanego na kluczyk (a 1.6 SLX z 98go miała!)
    - radia,
    - głośników z tyłu,
    - alufelg,

    Jeżeli chodzi o bezawaryjność to przeciętniak, zresztą w jednym z ostatnich Motorów jest opis O1 i podane dane z ADAC, TUV i jeszcze jakieś 3cie organizacji (zwykle około 60 - 80 miesjca w stawce).

    Powiem szczerze że jakbym kupował używane auto to O1 bym nie kupił, celowałbym w jakąś japonię, ewentualnie coś z VW, Audi.

    Komentarz

    • ruwado
      RS
      • 2009
      • 14888
      • Octavia IV (NX3)

      #27
      Ja ma 1.6 BFQ z 2005. Przebieg 122 kkm. Jeżdżę i robię jakieś pierdoły. Ogólnie samochód (wiadomo) budżetowy, ale trwały. A jak coś p... lnie, to przynajmniej koszty rozsądne.

      Wady:
      - trochę głośne przy wyższych prędkościach
      - wybieranie biegów mogło być bardziej precyzyjne (awarie skrzyń biegów chyba nękały głównie egzemplarze przed liftem)
      - plastiki mogły być bardziej trwałe (coś tam poskrzypuje od nowości) - ale ostatnio jechałem nowiutkim Mondeo i deska tez poskrzypywała
      - może zbyt dużo pali, ale nie więcej niż poprzedni Lanos (dużo lżejszy), więc chyba nie jest źle
      - może nie do ścigania (102 KM) ale nie jest zawalidrogą (w mieście i na zachodnich autocestach, autobahnach, dalnicach i na naszych kawałkach autostrad nie zostaje w tyle) - można pogrzać 180 km/h

      Zalety:
      Tani, duży, pakowny i w miarę bezawaryjny (bezawaryjnych tak na 100 % wg. mnie nie ma) samochód.

      [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 00:34 ]
      Zamieszczone przez phoneman
      Blacha nie rdzewieje, chyba że jest to na tylnej klapie
      albo powypadkowy szmelc, źle polakierowany - trzeba sprawdzic okiem znawcy

      [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 00:35 ]
      Zamieszczone przez wtx
      5. ze spraw ogólnych... mieliśmy w polsce powódź. istnieje możliwość ze trafie na topielca ? jeśli da sie zamaskować smutną przeszłość, to jak poznać, że jest coś nie tak?
      to nie dotyczy tylko Skody, ale każdego "płetwonurka"

      [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 00:36 ]
      Jeżyk, dogłebnie opisał pewne zasady, ale i one dotyczą każdego autka, nie tylko octavki!!!

      [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 00:39 ]
      Zamieszczone przez Viniu
      Boję się wypuścić na urlop zagraniczny, bo nigdy nie wiadomo kiedy nity puszczą
      Ja zrobiłem w ostatnich 3 latach w wakacje około 12.000 km po zagranicznych dróżkach i około 5.000 km w kraju - bez problemu!

      [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 00:41 ]
      Zamieszczone przez firmek
      Fotele rzeczywiscie mogly by byc lepsze. Osobiscie nie moge znalesc idealnej pozycji, do tego jak ktos mi przestawi fotel potrafie jezdzic miesiac caly czas go poprawiajac :/.
      a myslałem, że ja jakis dziwny jestem

      [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 00:43 ]
      A w ogóle to poczytaj o problemach użytkowników innych marek (choćby w AutoŚwiecie) - możesz mieć te same problemy, ale za duuuuuuuużo mniejsze pieniądze
      pozdrawiam - Darek

      Komentarz

      • iceman_n
        Drive
        • 2009
        • 96

        #28
        SILNIK:

        Jeśli benzyna to 2.0 - bezawaryjnie i w miarę szybko, jeśli diesel to 1.9TDI AGR 90KM (ten bez zmiennej geometrii turbo) z programem na 110-115KM

        ZAWIESZENIE:

        Niezniszczalne, żadnego aluminium, z tyłu brak wielowahaczy - jest prosta jak cep belka, z przodu McPherson

        BUDA:

        Ocynkowana, nie ma problemów z korozją oprócz tylnej klapy. Niestety lakier mało odporny na uszkodzenia

        Przedliftingowa:

        - przednie światła jak w Felicii, ze szklanym ożebrowanym kloszem(w wersji L&K z przezroczystym gładkim kloszem, ale nadal szklane i w tym samym kształcie)
        - tylne światła z jednym białym paskiem(hatchback)
        - plastikowy czarny hokej pod zderzakiem z przodu i z tyłu
        - pomarańczowe klosze bocznych kierunków

        Poliftingowa:

        - przednie światła w kształcie trapezu
        - jednoczęściowe zderzaki
        - tylne światła przezroczyste z dwoma białymi paskami(hatchback)
        - białe kierunki boczne
        - możliwość zamontowania świateł ksenonowych (w L&K były w standardzie)


        WNĘTRZE:

        Tutaj wygląda to tak:

        Wnętrze montowane w egzemplarzach przedliftowych:

        1- cała szara, z długim daszkiem, czerwonym podświetleniem wygląd ala Felicia, zegary z szarymi tablicami

        2- góra czarna ala VW, krótki daszek, inny tunel środkowy, reszta plastików szara

        3- wersja L&K - góra czarna ala VW, krótki daszek, plastiki beżowe, beżowa skóra

        Wnętrze montowane w egzemplarzach poliftowych:

        1- czarna góra, reszta plastików szara, zielone podświetlenie, zegary z czarnymi tablicami, wygląd ala Felicia
        2- to samo co 2- wyżej tylko wszystkie plastiki czarne
        3- L&K - właściwie nie różni się od egzemplarzy przedliftowych (dodano elektrycznie regulowane fotele, nawigacje i chyba maxidota)
        4- RS - to samo 2 plus czarno-białe boczki i tapicerka, zegary z białymi tablicami, srebrne wstawki na tunelu środkowym, trójramienna kierownica

        WERSJE WYPOSAŻENIA:

        PRZEDLIFT:

        LX - golas
        GLX - najczęściej golas + elektryczne szyby
        SLX - jest wszystko
        L&K - full wypas

        POLIFT:

        Tutaj sprawa jest trochę bardziej skomplikowana bo była długo produkowana i występowały serie limitowane oraz inne oznaczenie wyposażenia w wersji TOUR (czyli tej wprowadzonej po premierze O2), ale z tego co wiem to analogicznie do wersji przed liftingiem:

        Classic
        Ambiente
        Elegance
        L&K

        Generalnie niezłe auto, w w miarę dobrze wyposażonej wersji po lifcie jest po prostu vw borą w innej budzie, z większym bagażnikiem, mniejszym wyborem silników i opcji wyposażenia. Plusem jest też zamienność części z innymi autami na płycie podłogowej GolfaIV.

        Komentarz

        • Viniu
          Rider
          • 2008
          • 517

          #29
          Zamieszczone przez ruwado
          Ja zrobiłem w ostatnich 3 latach w wakacje około 12.000 km po zagranicznych dróżkach i około 5.000 km w kraju - bez problemu!
          Ale Ty masz u siebie juz inną skrzynię. Niestety AKL AEH i AEE do lipca 2000r. miały te felerne.

          [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 08:16 ]
          A cod o ilości miejsca w środku: wczoraj brat podwoził nas swoją Cordobą rocznik '98 (czyli auto na podwoziu Polówki) i jesli chodzi o ilość miejsca na nogi, to bije Octavkę na głowę !! Nie wiem jakim cudem, ale auto półkę niżej ma WIĘCEJ miejsca dla pasażerów przy niewiele mniejszym bagażniku !!
          Pozdrawiam

          Komentarz

          • firmek
            Rider
            • 2008
            • 477

            #30
            Zamieszczone przez wtx
            ja sie już pogubiłem chyba. widzialem tyle wersji tych samochodów, tyle ogłoszen przeglądnąłem ze już mieni mi się w oczach.
            wg wiki drobny facelifting Octavia przeszła w 2000 roku. co takiego sie zmieniło ? nowa deska jest po FaceLiftingu?
            Face lifting byl w 2000 roku i z zewnatrz sprowadzil sie do zmiany swiatel i zderzakow z tylu oraz z przodu, zmiany kierunkowskazow na blotnikach z zoltych na biale oraz wymiany atrapy chlodnicy. Zmieniono tez nazwy wyposazenia, po 2000 to juz Classic, Ambiente i Elegance, przed to LX, GLX i SLX. Oprocz tego byly jeszcze topowa Laurin&Klement, sportowa RS i uterenowiona (w OII jest to scout, nie jestem pewny jak bylo w OI).

            przed FL:



            po FL:



            Co do deski to tak jak pisal Agamek jest bardziej skomplikowane ale generalnie chyba do 2003 lacznie, zalezy od wersji wyposazenia. I tak Classic do 2003 roku pomimo ze juz po FL mial dluga deske. Potem wszystkie wersje mialy juz ta sama deske, roznicaca sie ewentualnie kolorami tapicerki w zaleznosci od wersji.

            [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 10:17 ]
            Zamieszczone przez Viniu
            Niestety AKL AEH i AEE do lipca 2000r. miały te felerne.
            Bardzo konkretna informacja. Czyli warto szukac auta z konca 2000 lub od 2001 roku by nie martwic sie o skrzynie.

            Komentarz

            • phoneman
              RS
              • 2008
              • 3374
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #31
              Z deska jest tak. do 1998 Długa - wszystkie odmiany, od 1999 do 2000 SLX i L&K Krótka , po 2000 czyli Rok modelowy 2001 to już FL długa tylko w Classic a reszta krótka od 2004 Tour tylko krótka
              .

              Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

              Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

              Komentarz

              • Agamek12
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 9942
                • Ford

                #32
                Zamieszczone przez phoneman
                Z deska jest tak. do 1998 Długa - wszystkie odmiany, od 1999 do 2000 SLX i L&K Krótka , po 2000 czyli Rok modelowy 2001 to już FL długa tylko w Classic a reszta krótka od 2004 Tour tylko krótka
                No i du.a: mój GLX z 2000 roku miał "krótką" deskę...
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz

                • phoneman
                  RS
                  • 2008
                  • 3374
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #33
                  Agamek12, No i właśnie tu jest ten kruczek nad którym myślałem na przełomie 1999 i 2000 występowały w GLX Krótkie Tym mnie już całkowicie oświeciłeś :P
                  .

                  Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                  Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                  Komentarz

                  • firmek
                    Rider
                    • 2008
                    • 477

                    #34
                    Jeszcze jedna ciekawostka, zdazaja sie Octavie z oponami na 175/80 kolach R14 - nie wiem w jakich latach byly produkowane.

                    Komentarz

                    • phoneman
                      RS
                      • 2008
                      • 3374
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez firmek
                      Jeszcze jedna ciekawostka, zdazaja sie Octavie z oponami na 175/80 kolach R14 - nie wiem w jakich latach byly produkowane.
                      To fakt 14" występowało .

                      Za chwile stworzymy kompendium wiedzy o O1
                      .

                      Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                      Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                      Komentarz

                      • Agamek12
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 9942
                        • Ford

                        #36
                        Zamieszczone przez firmek
                        Jeszcze jedna ciekawostka, zdazaja sie Octavie z oponami na 175/80 kolach R14 - nie wiem w jakich latach byly produkowane.
                        w LX-ach...
                        Adam... Używam:
                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                        Passek: B6 175KM/366Nm

                        Komentarz

                        • firmek
                          Rider
                          • 2008
                          • 477

                          #37
                          Zamieszczone przez Agamek12
                          w LX-ach...
                          Nie tylko, w classicach czyli po FL tez.

                          [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 10:39 ]
                          Za chwile stworzymy kompendium wiedzy o O1
                          Przydalo by sie bo np polska strona Octavi na Wiki jest bardzo uboga

                          Komentarz

                          • Danny10
                            Drive
                            • 2010
                            • 88

                            #38
                            Niechcę mi się cytować ( :lol: ), ale co do tej widoczności z tyłu i pozycją na fotelu się w pełni zgadzam. Sam nie pozwalam prowadzić nikomu innemu ponieważ wiem, że długo będę szukał pozycji sprzed, no chyba, że tacie bo mamy taki sam wzrost... prawie . Widoczność z tyłu to masakra. Cowam, cowam i o chyba już blisko, wychodzę a tu z metr może. Dlatego kupuje czujki

                            Komentarz

                            • mirokez
                              Classic
                              • 2010
                              • 15

                              #39
                              Witam!

                              To i ja sie podlacze do tematu. Mam takie pytanko: Jak oceniacie Octavie 2.0 benz 4x4. Chodzi mi o to jak wygladaja koszty eksploatacji takiego samochodu interesuja mnie roczniki 2001-2002. I mam jeszcze jedno pytanie czy te modele sa duzo drozsze w utrzymaniu od np octavii z podobnego rocznika z napedem tylko na przod np 1.6benz czy 1.9 tdi 90km (wyszczegolnilem te 2 silniki poniewaz moja matka ma octavie z 2002 roku z silnikiem 1.9 a moj tesc ma octavie I 1.6 )

                              pozdrawiam!!!

                              Komentarz

                              • wtx
                                Classic
                                • 2010
                                • 16

                                #40
                                Zamieszczone przez Danny10
                                Widoczność z tyłu to masakra. Cowam, cowam i o chyba już blisko, wychodzę a tu z metr może. Dlatego kupuje czujki
                                musze przyznać, że gdybym patrzył na takie drobnostki (ale fajnie o nich wiedzieć! ) to nie kupiłbym żadnego auta. widocznosc tylnej szyby to dla mnie nie problem... nie ważne czym, ważne jak (wiadomo, jedni sie nadaja za kierownice, a inni mniej) najlepiej było by cofać pandą bo za szybą kończy się auto. niedogodnienia jak troche za krótkie siedzenie, szyba czy jakiś tam hałas mi nie przeszkadzają (i tak zawsze radio gra). powiedziałbym, że jestem już zahartowany. :diabelski_usmiech

                                [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 23:58 ]
                                co do hałasu: ludzie w moim wieku to nawet specjalnie "umilają" sobie jazdę różnymi dziwnymi modyfikacjami wydechowymi. mnie to nie bawi, ale pewien hałas też mi nie przeszkadza. byle to nie był hałas zepsutego łożyska
                                ;]

                                Komentarz

                                • Viniu
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 517

                                  #41
                                  Zamieszczone przez wtx
                                  niedogodnienia jak troche za krótkie siedzenie, szyba czy jakiś tam hałas mi nie przeszkadzają
                                  na początku pewnie nie będzie przeszkadzało, ale pojeździsz trochę, to dostrzeżesz pewne ułomności.

                                  Osobiście wiele mogę Octavce wybaczyć (plastiki, hałas, brak tylnej wycieraczki), ale tych za krótkich siedzisk po prostu nie mogę przeżyć. Każda dłuższa niż kilkudziesięciominutowa podróż powoduje, że mam zdrętwiałe uda, bo połowa nie ma żadnego podparcia !! !! Na początku nie zwracałem na to uwagi, ale z czasem zaczęło mi to strasznie doskwierać. I dlatego jesli jeszcze raz coś by mnie podkusiło żeby kupić Octę, to od razu przeznaczam kasę na wymianę foteli na te z Leona TS. Inaczej nie ma szans na powtórkę OI. Z zawieszeniem wiadomo... bez inwestowania sporych kwot nie poszaleje się więc jakoś bym je jeszcze przeżył.
                                  Pozdrawiam

                                  Komentarz

                                  • firmek
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 477

                                    #42
                                    Tapicerka moze super nie jest ale tragedii tez nie ma. U mnie mimo, ze auto swierzynka juz nie jest nic nie skrzypi, chociaz kilka poprawek juz zrobilem :twisted: . Po rozebraniu jakiejs czesci tapicerki rzeczywiscie okazuje sie, ze konstruktorzy sie nie popisali - elementy mocowane sa na roznego rodzaju plastikowe zatrzaski bezposrednio to blachy. Wystarczylo dodac do tego gumowe podkladki i problemu z trzeszczeniem/stukaniem by nie bylo. Standardem jest chyba pukajaca tapicerka na tylnej klapie w liftbacku - chociaz przy odrobienie czasu da sie to naprawic
                                    Viniu, ze tak sie brzydko zapytam ale jaki masz wzrost ?. Mam 1,82 m i za wygodnie to mi nie jest ale z drugiej strony nawet w dluzszej trasie nic mi nie dretwieje. Po wielu probach doszedlem do ustawienia gdzie siedzisko jest dosyc blisko dosuniete do pedalow za to oparcie bardziej polozone. Chociaz to wszystko kwestia preferencji - ojciec jak widzi jak siedze w aucie stwierdzil ze on by w takiej pozycji zasnal :P
                                    Fotele maja tez jeszcze jedna wkurzajaca ceche - regulacja wysokosci zmienia przy okazji odleglosc calego siedziska od pedalow tak samo jak i kat polozenia - - czym nizej tym siedzisko dalej od pedalow i bardziej pochylone do tylu, czym wyzej tym blizej pedalow i bardziej plasko. W kazdym razie dzieki temu "ficzerowi" ustawienie siedzenia potrafi doprowadzic do szalu :evil:

                                    Komentarz

                                    • Viniu
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 517

                                      #43
                                      firmek, no włąśnie nie jestem szczególnie wyrośnięty, raptem całe 174, a mimo to cholernie odczuwam krótkie siedzisko Z przyjemnością zasiadam za to w Vectrze C mojego szefa, wersja GTS, gdzie nie dość, że trzymanie boczne to bajka, to jeszcze siedzisko jest regulowane (wydłużane). Ale nawet w teścia polówce z 97r. i Cordobie brata z 98r. mimo, że fotele są węższe, to jednak siedziska są znacznie dłuższe i dzięki temu wygodniejsze.
                                      Pozdrawiam

                                      Komentarz

                                      • rkb
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 2152
                                        • Rapid Spaceback (NH1)
                                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                        #44
                                        Mam blisko 2 metry i w O1 po dluzszej jezdzie centralnie miesnie w nogach mnie bolaly na szczescie w O2FL jest ZNACZNIE lepiej
                                        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                        Komentarz

                                        • Viniu
                                          Rider
                                          • 2008
                                          • 517

                                          #45
                                          rkb, ogólnie rzecz biorąc różnica między OI a OII to lata świetlne !!
                                          Pozdrawiam

                                          Komentarz

                                          • wtx
                                            Classic
                                            • 2010
                                            • 16

                                            #46
                                            mam pytanie ale musze Was przekierować TUTAJ
                                            ;]

                                            Komentarz

                                            • Marian 2
                                              L&K
                                              • 2007
                                              • 1086
                                              • Octavia I combi (1U5)
                                              • AQY 2.0 MPI 115 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez mirokez
                                              Witam!

                                              To i ja sie podlacze do tematu. Mam takie pytanko: Jak oceniacie Octavie 2.0 benz 4x4. Chodzi mi o to jak wygladaja koszty eksploatacji takiego samochodu interesuja mnie roczniki 2001-2002. I mam jeszcze jedno pytanie czy te modele sa duzo drozsze w utrzymaniu od np octavii z podobnego rocznika z napedem tylko na przod np 1.6benz czy 1.9 tdi 90km (wyszczegolnilem te 2 silniki poniewaz moja matka ma octavie z 2002 roku z silnikiem 1.9 a moj tesc ma octavie I 1.6 )

                                              pozdrawiam!!!
                                              Nie wypowiem się na temat napędu 4x4, ale silnik 2.0 mogę polecić, jest to bardzo dobry silnik. Mam Octavię kombi z tym silnikiem już 10 lat, żadnych kłopotów, sporo mocy, spalanie porównywalne z 1,6.
                                              Silnik bardzo elastyczny, jeżdzi się prawie jak dieslem.

                                              Komentarz

                                              • wtx
                                                Classic
                                                • 2010
                                                • 16

                                                #48
                                                witam,
                                                dziękuje za wszystkie odpowiedzi. ta wiedza napewno nie pójdzie w las, no i napewno lepiej będe teraz patrzył na marke skody. póki co temat zostaje wyczerpany, a samochodu marki Skoda niestety zapewne nie bedzie
                                                pozdrawiam

                                                [ Dodano: Pon 16 Kwi, 12 22:08 ]
                                                pozwolę sobie odkopać
                                                skody nie udało się zakupić... po różnych sytuacjach jest samochód bliski skodzie... a jest to VW Passat B5
                                                ;]

                                                Komentarz

                                                Pracuję...